Re: Konta użytkowników i Java

On Fri, 3 Oct 2003 17:03:47 +0200
Mikolaj Karolczak <mkarolczak@tlen.pl> wrote:
> Zajrzyj na: http://plugindoc.mozdev.org/linux.html

apt-get install flashplugin-nonfree mozplugger

Tak przy okazji - mam w Mozilli (i Operze) czarne ramki po lewej stronie i u góry każdego Flasha umieszczonego na stronie WWW. Czy to normalne? Z tego co pamiętam, to były jakieś problemy z flashem skompilowanym na GCC2.x działającym w Mozilli skompilowanej GCC3.x

Mam debian unstable.

No i w preferencjach danej animacji flashowej nie mam wogóle żadnych czcionek - same tło, graficzki ale bez jakichkolwiek tekstów - zarówno teraz na unstable jak i wcześniej na stable (albo testing...) nie zdażyło mi się aby się pojawiły.

Cyb.org