Re: Witam

On Thursday 02 October 2003 17:52, Krzysztof Krupa wrote:
> wiekszosc mozliwosci tej karty mozna uzyskac stosujac sterowniki ALSA
> http://www.alsa-project.org/

Sciagnalem ten sterownik, no i wymaga nowszego kernela (mam 2.2.20 :) -
debian 3.0r1 woody) i chyba bede musial kompilowac nowe jajeczko. Mam akurat
na cd 2.6.0 i... dobre to to?:) tzn. ta wersja testowa. Warto sie tym
interesowac?

> W linuxie nie nalezy sie logowac na root, na X'ach. Bylo na liscie
> niedawno, zerknij na archiwum.
> http://lists.debian.org/debian-user-polish/

No zobacze.

> Tu za malo szczegolow:
> dokladnie, co jest w fstab? ile napegow cd-podobnych?
> Na to pytanie znajdziesz odpowiedz sam, ale musisz pogooglowac.
> Jest taki opis: Debian Reference, tu duzo sie nauczysz
> http://debian.linux.org.pl/zrobione/reference/reference.pdf

Juz sobie dalem rade, dzieki za checi:).

> Zainstaluje

Bardzo fajny jest ten APT :> Jeszcze tylko skonfiguruje go, aby przeszukiwal
tez ftp'y i bedzie fajno.

> Moze ktos sie znajdzie, ale ... :-)

Licze na to;).

--