Re: Postfix i zapis maili w innym katalogu

RL> Wyłączyć :-)
RL> Albo skonfigurować program, na który wskazuje mailbox_command
RL> (najprawdopodobniej jest to /usr/bin/procmail), tak aby przekazywał
RL> pocztę do katalogów, do których byś chciał.

RL> Co do konfiguracji procmaila, to powinno pomóc ustawienie
RL> w /etc/procmailrc:
RL> DEFAULT=/home/mail/$LOGNAME
RL> aczkolwiek nie mam tego jak teraz sprawdzić, więc nie wiem, czy w tym
RL> momencie trochę nie zmyślam ;-)

Ustawiłem w procmail tak jak mówiłeś, czyli wpisałem
DEFAULT=/home/mail$LOGNAME, a w pliku main.cf nic nie zmieniłem.
Zaczął zapisywać maile w /home/mail/, lecz nie mogę teraz tej poczty
odebrać. Postfix nadal szuka mail-i w /var/mail/. Co muszę jeszcze
zrobić? Podajcie mi, jakie parametry i gdzie muszę sprawdzić? Proszę.

Pozdrawiam
Marek Chrobak
marek@jachpol.net