Re: Postfix i zapis maili w innym katalogu

On Tue, 05 Aug 2003, Marek Chrobak wrote:

> No, jest włączone. I co z tego? Co mam zrobić?

Wyłączyć :-)
Albo skonfigurować program, na który wskazuje mailbox_command
(najprawdopodobniej jest to /usr/bin/procmail), tak aby przekazywał
pocztę do katalogów, do których byś chciał.

Co do konfiguracji procmaila, to powinno pomóc ustawienie
w /etc/procmailrc:
DEFAULT=/home/mail/$LOGNAME
aczkolwiek nie mam tego jak teraz sprawdzić, więc nie wiem, czy w tym
momencie trochę nie zmyślam ;-)

Pozdrawiam,

robert