Re: Dalej idaca customizacja WMaker'a

On Tue, 22 Jul 2003, barthoosh wrote:

> Korzystając z tematu: Kiedyś dawno temu, pod Xami 3.x z WMakerem miałem
> piękne polskie fonty np. w okienku "Zakończ". Potem przesiadłem się na
> Xy 4.x i piękne fonty zniknęły. Nie pomagało ręczne grzebanie w
> konfiguracji wmakera i podmiana czcionek. Owszem efekty było widać,
> zmieniały się czcionki, ale ani śladu po pliterkach w okienkach
> ostrzeżeń itp. Czy ktoś wie gdzie szukać rozwiązania problemu?
> Pzdr
> Barthoosh

WMaker 0.80 i  Xy (4.x) z Sida. Mam polskie literki w komunikacie "Zakończ".

UWAGA:
Tu ważna informacja dla wszystkich WMakerowców, fonty zmieniam na polskie
komendą:

wsetfont latin2

Może to jest przyczyna mojego sukcesu. Przy okazji to tej komendzie,
wszystkie tematy mają polskie fonty, nie trzeba tego zmieniać za każdym
razem. A tej komendy nie widziałem w żadnej instrukcji WMakera.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP: www.larryn.prv.pl
          LarryN              E-MAIL: niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl