Re: Dalej idaca customizacja WMaker'a

> Moze jest to prosta sprawa ale nie moge znalezc sposobu jak
> zmienic kolor tla dla wszystkich okienek pod WM. Po pobieznym
> przejrzeniu dokumentacji juz nie jestem pewien, czy jest to
> sprawa Xsow, czy samego WM. Przy okazji chcialbym tez
> pozmieniac fonty w menu i tez na poziomie
> wszystkich okienek.

Korzystając z tematu: Kiedyś dawno temu, pod Xami 3.x z WMakerem miałem
piękne polskie fonty np. w okienku "Zakończ". Potem przesiadłem się na
Xy 4.x i piękne fonty zniknęły. Nie pomagało ręczne grzebanie w
konfiguracji wmakera i podmiana czcionek. Owszem efekty było widać,
zmieniały się czcionki, ale ani śladu po pliterkach w okienkach
ostrzeżeń itp. Czy ktoś wie gdzie szukać rozwiązania problemu?
Pzdr
Barthoosh