Re: vpnd i otoczenie sieciowe

> Samba jako serwer WINS z którejś strony. Opcje remote browse i remote sync.

Prawdopodobnie nie wystarczy. XP-ki mają problemy z korzystaniem z winsa
sambowego przynajmniej w wersjach 2.x. Rozwiazaniem moze byc plik lmhost
z odpowiednimi wpisami na kazdym z kompow (przynajmniej XP i w2k), lub
kontroler domeny na w2k z odpowiednimi wpisami w lmhosts. NetBios jest
nieroutowalny, windy nie potrafia sie znalezc broadcastami. Byc moze
kontroler domeny na sambie 3.0 poradzi sobie. Nie wiem, nie testowalem.
Jesli znajdziesz rozwiazanie, podeslij info na priva:
barthoosh@skasuj_to.wp.pl . Jestem zainteresowany.
Pzdr
Barthoosh