Re: sources.list

Krzysztof Piecuch napisał.
> Witam!!!
> Posypała mi się partycja ext3 w czasie instalacji z sieci jakiegoś
> programu, czego efektem było zniknięcie pliku /etc/apt/sources.list.
> Plik niby odtworzyłem (oczywiście jest zdecydowanie inny bo niestety
> kopi nie miałem) poczym zrobiłem: apt-get update
> no i mam teraz takie kwiatki:
> Readin package list ... Error!
> E: Dynamic MMap ran out of room
> E: Oroblem occured while processing lookup-el (NewVersion2)
> E: Problem with MergeList
> /var/lib/apt/list/mirror.ipartners.pl_pub_debian_\
> [...]
Witam.
Hm. Niekiedy na padniete patrycje/dyski uzywa sie fsck -vy /dev/hdXY
gdzie hdXY to naprawiana partycja.
Opisanu jest w jednym z FAQ we FLUG-u pod
http://www.forestlandia.com/modules.php?name=Universal_Module&op=CatIndex&cid=28
Moje z nim zmagania opisalem pod
http://www.forestlandia.com/modules.php?name=Universal_Module&op=ViewItems&vid=11
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1