sources.list

Witam!!!

Posypała mi się partycja ext3 w czasie instalacji z sieci jakiegoś
programu, czego efektem było zniknięcie pliku /etc/apt/sources.list.

Plik niby odtworzyłem (oczywiście jest zdecydowanie inny bo niestety
kopi nie miałem) poczym zrobiłem: apt-get update
no i mam teraz takie kwiatki:

Readin package list ... Error!
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Oroblem occured while processing lookup-el (NewVersion2)
E: Problem with MergeList
/var/lib/apt/list/mirror.ipartners.pl_pub_debian_\
_dist_unstable_main_binary-i386_Packages
E: The package list or status file could not be parsed or opened.

Co z tym można zrobić??