KDE (Gtk?) i ustawianie wielkości domyślnej czcionki (było: KDE3 i wygładzanie czcionek w aplikacjach)

Witam.

> Mam problem - pomimo zmian ustawień czcionek w Centrum sterowania
> KDE3 (wielkość, antyaliasing) niektóre programy (Firebird, TleenX)
> mają ciągle te same, duże, antyaliasowane czcionki

Z wyłączeniem antyaliasingu udało mi się wreszcie uporać przy pomocy
~/.fonts.conf, natomiast nie mam pojęcia jak zmienić domyślną
wielkość czcionki w nie-systemowych aplikacjach KDE. Próbowałem
zmieniać coś w ~/.gtkrc-kde, ale ten plik jest albo nadpisywany, albo
kasowany przez KDE, więc zmienianie czegokolwiek w nim nie ma sensu.

Próbowałem ustawić fontset="-*-*-*-*-*--8-*-*-*-*-*-*-*" wszędzie
gdzie tylko miałem pomysł, że może to coś dać, czyli w
~/.gtkrc[-2.0] i /etc/gtk[-2.0]/[.]gtkrc[-2.0,-kde] ale nic to nie
zmienia.

Pozdrav
-- Shot
--
There are two major products that come out of Berkeley:
LSD and UNIX. We don't believe this to be a coincidence.