jeszcze raz nForce

Witaj!

  mam jeszcze jeden problem dotyczacy plytki na tym chipsecie.
  chodzi mi mianowicie o to, ze gdy proboje odpalic instalator
  sarge'a albo woodyego z 1 CD lub z dyskietek to wiesza mi sie na
  rozpoznawaniu kontrolera HDD (?)

  Zanim sie zawiesi wyswietla taki komunikat:

  sarge:
  (...)
  [28,6%] Detected module 'ide-mod' for 'Linux IDE Driver'

  woody: (na bf24 tez to samo)
  (...)
  PCI_IDE: Unknown IDE controler on PCI bus 00 device 48, VID=10de, DID=00GS
  PCI_IDE: chipset revision 162
  PCI_IDE: not 100% native mode: will probe irqs later
      ide0: BM-DMA at 0xf000-0xf007, BIOS Settings: hda DMA, hdb DMA
      ide1: BM-DMA at 0xf008-0xf00f, BIOS Settings: hdc DMA, hdd DMA

  Moze wie ktos co z tym fantem poczac?
  Tylko nie mowcie, ze mam sobie RH zainstalowac :|
  Dzieki z gory za wszelkie sugestie.
--
Pozdrowienia,
 Marcin                          mailto:vulthoom@pf.pl