Re: Lektura dla Debianowców

On Fri, Jul 11, 2003 at 12:27:23AM +0200, Bartosz Feński aka fEnIo wrote:
> Minęło ponad dwa miesiące od informacji o rozpoczęciu Polskiego
> Projektu Dokumentacji Debiana. Można było odnieść wrażenie, że oprócz
> wspomnianego szumnego rozpoczęcia nic więcej się nie dzieje. Otóż nic
> bardziej mylnego. Owe dwa miesiące upłynęły pod znakiem wytężonej pracy, a dziś
> nadszedł czas prezentacji części jej efektów...
>
> W imieniu zespołu PDDP mam zaszczyt przedstawić nasze najnowsze
> tłumaczenie. Debian Reference, bo o nim mowa, stanowić ma podręcznik
> poinstalacyjny Debiana, omawiając jednocześnie wiele aspektów
> [...]

Wielkie dzieki wszystkim, ktorzy przylozyli reke do tego dziela.
Istna kopalnia wiedzy, ze wzgledu na jezyk, bardzo przystepna.
To kolejny, milowy krok w popularyzacji Linuxa w Polsce, gdzie
ograniczenia jezykowe wciaz jeszcze daja sie we znaki.
Ponad dwiescie stron solidnej roboty i znacznie,znacznie wiecej
rozumniejszych uzytkownikow komputera z Debianem na pokladzie
oczywiscie.
**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **
**  chemiczek@poczta.onet.pl  **