Re: LeftHand i debian lub knoppix.

Udało mi sie uruchomić coś jak "Wersja Binarna..."
Zwykły debianowy apacz i postgres, ale trzeba było pozmieniać troche w
skryptach startowych postgresa(debianowych). Dokładnie zmienić katalog pracy
postgresa na odpowiedni z lefthanda

> Super. Tyle, ze potrzebuje troche wiecej.
> Interesuje mnie fakturowanie, ewidencja sprzedazy i zakupow Vat, druk
> deklaracji, ksiega przychodow i dozchodow no i przydalyby sie rozliczenia
> dla pracownikow.

LeftHand Firma nie ma księgi przychodów i rozchodów, obsługuje tylko "Pełną
Księgowość"

Pozdrawiam
marg