Re: LeftHand i debian lub knoppix.

On Tue, 8 Jul 2003, Rafal Plesniak wrote:

> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w instalacji platformy LeftHand pod
> debiankiem? No dokładniej knoppixem.
> Konkretnie... co powinienem zaistalowac z postgresql i jaka potem jest zabawa
> z reszta pakietu, tj. czy sa wymagane jakies zmiany w apache itd?
> Autor daje pakiety rpm z krzykiem ze to kompilowane dla auroxa wiec co
> powinienem zrobic zeby to chodzilo pod knoppixem?

NIe powiem Ci co masz zrobic ale przestrzege. Szukalem programu do
fakturowania wiec postawilem sobie na sidzie. Jesli chcesz to moge wyslac
tu lub  na priva liste pakieotw, ktore musisz doinstalowac. Ale sam
lefthand faktycznie jest pod redhaty - pokaszanil skrypty startowe dosc
mocno na tyle, ze zanim go zmusilem do pracy przestal mnie interesowac.

Znalazlem maly, mily (a w javie) programik do fakturowania i mi
wystarcza :)

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org