Re: Gnu-gadu i jabber

> Witam wszystkich
>
> Mam taki problem
> Debian Woody na 2.4.21
>
> Usiluje kompilowac GNU Gadu 2.
> Skompilowalem sobie wszystklie biblioteki
> ktorych nie ma w woodym: glib, atk, pango, iksemel, gtk2
> i zapodaje configure --with-all_plugins --prefix=/jakis
> i sie konfiguruje. Nastepnie make i wywala blad na pluginie jabbera.
> Tylko na nim. Jak sobie usune jebbera z configure, to mi sie GNU-gadu
> kompiluje ladnie,  instaluje i dziala (gadu i tlen). Tylko ten Jabber.

Problem rozwiazalem.
Sam sobie odpowiadam :-) i wyjasniam, gdyby sie komu mialo przydac.
Mianowicie ludki piszace GNU Gadu po prostu po wersji pre3 przechodza na
inna biblioteke Jabbera.

Wersja pre3:
iksemel (http://iksemel.jabberstudio.org) (Jedna bibliotek Jabbera)

Wersje powyzej (narazie dostepna tylko w CVS):
Loudmouth (http://www.imendio.com/projects/loudmouth/

Z tym ze wersja GNU Gadu pre3 dziala z bibl. iksemel w wersji iksemel-0.0.1
a juz z wersja 1.0 nie dziala. Ja instalowalem najnowsze iksemel 1.0
i stad problemy.
A mogli napisac w README z jaka wersja wspolpracuje ... :-)

Z kolei wersje GNU Gadu powyzej pre3 (z CVS) dziala mi spokojnie z najnowsza
z biblioteka loudmouth-0.10.

W woodym mialem problemy ze skonfigurowaniem z cvs
(stary autoconf i automake). Uaktualnilem i poszlo.

Niestety co do dzialania owego plugini (Jabbera) nie moge sie wypowiedziec
bo nie mam znajomych w Jabberze. Wszyscy uzywaja GaduGadu.

Jak ktos chce potestowac, to zapraszam - krzysk@jabber.uznam.net.pl

Co do GNU Gadu . . . polecam

**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **