Re: Gnu-gadu i jabber

W liście z nie, 06-07-2003, godz. 22:58, Michał Byrecki pisze:
> Obsługa jabbera w gg2 2.0pre3 to, delikatnie mówiąc, syf i konsternacja
> :(

wcale nie, ale faktycznie - nie działało to najlepiej...

>  Sam nawet napisałem bugreporta w związku z jabberem do osoby, która
> się zajmuje wtyczką, ale bez echa...

trzeba było np. prześledzić CVS i listę dyskusyjną - od dłuższego
czasu w drzewie developerskim jest zupełnie nowy rozwijany plugin
Jabbera na bazie biblioteki loudmouth. Jeszcze nie jest to może
superstabilne - początki - ale działa i prężnie się rozwija.

> Jeżeli chodzi o kompilację, to poszła po lekkich bólach, ale poszła.

a czemu, jeśli mogę spytać, nie zainteresujecie się paczką gg2? tam jest
pre3 :P Chyba, że nie mowimy o Sidzie, to chylę czoła.

Mati (mati@maticomp.net)
Życie byłoby o wiele łatwiejsze do zrozumienia, gdyby matka natura dała
nam kod źródłowy.