Re: Modem w Toshibie S1800-412

On Sunday 06 of July 2003 03:29, Maciek Matwiejszyn wrote:

> [...]
> obawiam się, że skoro jest to WinModem to tylko w M$ win
> w debianie będa działały jedynie takie modele f-my smartlink :
> Riser: HAMR5600, SmartRiser56, SmartRiser561-CNR/ACR/MDC/MiniPCI
> PCI: SmartPCI56, SmartPCI561, SmartPCI562, SmartPCI563, SmartLAN56
> USB:  SmartUSB56
> i przypuszczam , ze ten z notebooka do nich nie należy - ja bym oddał do
> reklamacji z pretensjami, ze producent
>  sprzetu nakazuje uzywanie danego oprogramowania z danym urzadzeniem - no
> chyba ze to bylo jasno okreslone w
> specyfikacji sprzetu. pozostaje wtedy wymienić płytkę na jakis inny -
modem jest Softmodem (Lucent SCORPIO) 1456VQL4 (INT)
na stronie: http://newsletter.toshiba-tro.de/main/
jest informacja, że powinien działać ze sterownikami slmdm-2.7.9, ale
nic z tego, oprócz tego widziałem ten sam model na innym notebook-u i
pięknie chodzi. Powoli zaczyna mi brakować pomysłów co z tym g... zrobić :(

Dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam                         perxi@tiger.com.pl
Perxi                                   aadreev@volt.iem.pw.edu.pl