Re: Modem w Toshibie S1800-412

> Cześć wszystkim,
> może się komuś udało odpalić modem w laptopie Toshiba S1800-412.
> Modem jest WinModem firmy Smart Link[...]
witam,
obawiam się, że skoro jest to WinModem to tylko w M$ win
w debianie będa działały jedynie takie modele f-my smartlink :
Riser: HAMR5600, SmartRiser56, SmartRiser561-CNR/ACR/MDC/MiniPCI
PCI: SmartPCI56, SmartPCI561, SmartPCI562, SmartPCI563, SmartLAN56
USB:  SmartUSB56
i przypuszczam , ze ten z notebooka do nich nie należy - ja bym oddał do
reklamacji z pretensjami, ze producent
 sprzetu nakazuje uzywanie danego oprogramowania z danym urzadzeniem - no
chyba ze to bylo jasno okreslone w
specyfikacji sprzetu. pozostaje wtedy wymienić płytkę na jakis inny -
normalny model.

Z Poważaniem
M.Matwiejszyn

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl