Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian

Witam!

Andrzej Dalasinski <yanek@kis.p.lodz.pl> writes:

> Może mnie ktoś przekonać do tego że warto jest zagłosować za pcod?

Przykro mi, ale trwa wlasnie glosowanie i wszelkie formy agitacji sa
zabronione:

"Jakakolwiek agitacja za lub przeciw powstaniu grupy prowadzona w trakcie
głosowania może polegać wyłącznie na wskazaniu tego artykułu CFV, który jest
jedynym i definitywnym źródłem informacji na temat tego jak głosować.
Wszelkie inne formy (formularze WWW do głosowania, zachęty przez email z
wstępnie określonym głosem, itp.) są podstawą unieważnienia głosowania."

                   fragment wyciety z CFV1: pl.comp.os.debian (glosowanie)

> Niezbyt często korzystam z  newsów, a po założeniu takiej grupy
> na pewno nastąpi rozdrobnienie i część osób przeniesie się z
> debian-user-polish na pcod...

I coz z tego? Jedni odejda, przyjda nowi. Beda i tacy, ktorych spotkasz i tu
i tam. Ponadto idac tropem Twojego rozumowania nalezaloby wystapic o
zlikwidowanie IRC-owego kanalu #debian.pl...

> Czytując (od czasu do czasu) pcol mam wrażenie, że tracię czas na
> krossposty i pytania na które już tysiąc razy padła odpowiedź.

Te same pytania padaja wciaz na alt.pl.comp.os.linux.debian i tutaj, ale z
tym sie trzeba pogodzic.

> Czy to jest dobre? Czy nie wysatrcza debian-user-polish?

Moim zdaniem to jest dobre. Jesli Tobie wystarcza d-u-p, to nie znaczy, ze
wystarcza wszystkim.

Pozdrawiam

Pawel Tecza