Re: Głosowanie nad pl.comp.os.debian

Czesc!

"Michal Adamczak" <pokryfka@druid.if.uj.edu.pl> writes:

> generalnie wole NNTP niz grupe 'mailowa'
> ale zle jest jesli jest kilka grup o tej samej tematyce

Zle jest wtedy, gdy nie ma sie zadnego wyboru. Kto lubi usenet, ten uzywa
grup dyskusyjnych. Kto woli listy mailingowe, ten sie sie subskrybuje na
ulubiona liste. Kto preferuje IRC-a, ten wchodzi na kanaly, ktore go
interesuja. Ja korzystam zarowno z grupy alt.pl.comp.os.linux.debian, jak i
tej listy, bo uwazam, ze dobrze sie uzupelniaja. Ludzi, ktorzy sie udzielaja
sie tu i tam jest zreszta wiecej. Po prostu kazdy wybiera, to co mu
odpowiada.

> co sie stanie z ta grupa?

A co ma sie stac? Bedzie dalej istniec.

Pozdrawiam