Re: Spamy

Marcin Sochacki napisał.
> O i tu właśnie przykład, dlaczego polityka list debianowych jest
> niekonsekwentna. Z jednej strony -- restrykcyjne podejście do Reply-To
> munging, które (podejście) IMHO robi więcej złego niż dobrego i _łatwo_ daje
> się tego używać w stosunkowo małej liczbie klientów pocztowych (a i w tych,
> które potrafią, zwykle wymaga konfiguracji).
> Z drugiej strony -- listy są otwarte, dzięki czemu każdy spamer, którego
> harvester zawędruje na lists.debian.org, może wysłać do wszystkich
> subskrybentów swoje durne oferty. I tak, znam politykę Debiana odnośnie
> [...]
Witam.
Taka juz ta lista jest i pewnie taka dalej bedzie. Ze spamami pozostaje
sie
nam tu pogodzic. Co najwyzej pozostanike nam tu "naszumiec" na
pojwiajacych sie tu i owdzie spamerow z przeroznymi graficznymi
reklamami.
Dobrze, ze nie zbyt czesto sie tacy tu pojaweiaja. Wazne wogole, ze ta
lista jest i mamy gdzie przedyskutowac nasze problemy. Jestem na
kilku roznych listach linuxowych. Kazda ma swoje zalety i wady.
Niedawno zauwazylem, ze nowo zalozone listy na yahoo od czasu
do czasu dolaczaja wlasne reklamy graficzne, glownie gdy ktos
wysle wiadomosc w HTML. Na liscie linux-in-pl@yahoogroups.com
zalozonej ok. 3 lata temu cos taiego sie nie zdarza i elementy
nietekstowe automatycznie sa odrzucane gdzie po nich jest
informacja non tekst potions removed. Przypuszczam, ze chyba jeszcze
zaden reklamodawca z list debianowych nie zostal obciazony kosztem
1000$.
Coz dalej bedziemy sie tu i w innych grupach spotykac. Na spamy
najlepszym delete. Gdy mam czas i ochote dlubie przy wlasnym Redhat. Z
przyjemnoscia czytam to co sie mowi o innych distro. A dzisaj
po 2-tygodniowej przerwie tu wlasnie znalazlem dla siebie bardzo
ciekawa wiadomosc o partimage - co chcialbym uzyc przed przejsciem na
nowa distro Aurox.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000