Re: Mutt+Masqmail

On Sat, May 10, 2003 at 09:52:22AM +0200, Rafał Członka wrote:

> Ja też się naczytałem, ale trochę praktyki i zrozumiałem ;-).
Tyle, że mnie pomieszało się to co dot. Mutta, Masqmail, Procmail i
jeszcze paru innych. Ale jestem spokojny - to zawsze po jakimś czasie
przechodzi ;)))

> której możesz zapisać wiadomości, które spełniają to wyrażenie, lecz nie
> robi tego automatycznie tylko po naciśnieciu "s". Mbox-hook przenosi po
No i właśnie to stwierdziłem, ale myślałem, ze namieszałem w regexp-ach

> O jaka rzecz konkretnie Ci chodzi?
To było pytanie ogólne :). W manach jest, że wybiera z pasujących te
najbliższe, ale dla mnie jego zachowanie jest czasem zagadkowe...

> Spracyzuj co ma wspólnego ta lista i set-language-env?

'set-language-env' jak wiadomo lokalizuje otoczenie wstawiając między
innymi do .muttrc ustawienia dot. kodowania i takie tam. I to on (chyba)
wstawia też

folder-hook debian-user-polish \
	'set index_format="%5C %Z %[%d %b %H:%M]  %-65.65s  %35.35F"\
	ignore * \
	set unignore From: To: Date: Subject: Cc: Bcc: \
	set pager_index_lines=8 \
	bind index r list-reply \
	bind pager r list-reply \
	macro pager m <mail>debian-user-polish@lists.debian.org \
	macro index m <mail>debian-user-polish@lists.debian.org \
	set score \
	score ~d>1w 1 \
	score ~d<1w 10 \
	set score_threshold_delete=1'

Nie potrafiłem stwierdzić w którym miejscu jest błąd, który powoduje, że
w trakcie wczytywania tego folderu Mutt stwierdza 'set: nieznana
zmienna' :((

Tomasz Jakub Skrynnyk