Re[2]: aktualizacja ze źródeł

Hello Michał,

Saturday, May 10, 2003, 12:05:36 AM, napisałeś:

> Pakietów (*.deb) czy źródeł? Pakiety można uaktualnić apt-cdrom add,
> źródeł niestety nie. Musiałbys zbudować z nich pakiety i wtedy je
> doinstalować.
źródeł :) Tu szczerze mówiąc się rozczarowałem :) -
wcześniej w odniesieniu do linuxa nie używałem słów "nie da się" :)
ale cóż ;)

> packages.debian.org, wybierz testing....
dlaczego?
wersja stable ma wystarczający numerek :) chodzi o to, że inne progsy
jej nie "widzą" po instalaciji (ze źródeł, bo z debami jest inaczej)

> Btw. "załóżmy" pisze sę "załóżmy" a nie "załużmy" ;-)
a "się" pisze się "się" ;)
Sorki. Było późno, a nigdy nie byłem dobry z polaka ;(

PS. Słyszał ktoś o czymś takim ja winprinter ????
Kupiłem sobie Cannon S200 i nie mogę jej zainstalować.
Knopix też jej nie wykrywa, a instalatory drukarek pod nim nie
zawierają tego modelu. Na opakowaniu nie pisze nic o linuksie, to
samo jest w instrukcji (czyt. nic w niej nie ma).

--
Best regards,
 luke                            mailto:milewski7@wp.pl