Re[3]: polpak

Hello amon,

Friday, May 9, 2003, 10:30:40 AM, you wrote:

a> Hello TomU,

a> Friday, May 09, 2003, 9:35:06 AM, you wrote:

> [...]

a> zgadza sie, panienka z polpak stwierdzila ze awaria usunieta
a> a jak chcemy by bylo lepiej to mamy przejsc na nowy cennik :(
a> przeciez to sie w glowie niemiesci!

a> pozdrowka
a> jr

Witam w klubie ;-) Pieprzony monopolista !

--
Best regards,
 TomU                            mailto:tomu@protonet.pl