Re: polpak

Hello amon,

Thursday, May 8, 2003, 6:30:56 PM, you wrote:

a> witam

a> lacze 2mega i dziwna sprawa.
a> wylaczam siec za serwerem, czyli obciazenie praktycznie zerowe
a> a efekt:

a> mtr z sieci polsl do nieszczesnego routera:
a> http://swiete.mikule.net/mtr.gif

a> mtr z serwera za nieszczesnym routerem:
a> http://swiete.mikule.net/mtr2.gif

a> co moze byc powodem iz sa takie opuznienie?

Zerowy CIR na laczu. Ja mam ostatnio to samo i dowiedzialem sie ze to
jest metoda tepsy aby zmusic klientow do przejscia na usluge FR/ATM
czyli dla 2 Mb min. CIR = 64 kb/s. Inne lacze ale z CIRem 64 pingi sa
idealne.

--
Best regards,
 TomU                            mailto:tomu@protonet.pl