Re: Cups

On Thu, May 08, 2003 at 11:09:06PM +0200, Robert Mońka wrote:

> U mnie wyświetla:
>
> lp                      5440   0
> parport                12832   0  [lp]

hm, ja obsluge portu rownoleglego zawsze daje w jadro
(i chula) - gdzies wyczytalem ze z modulami moze byc problem,
czym nie zaprzeczam oczywiscie ze szanownym kolegom
dziala i na modulach :-)
Brakuje mi tu jeszcze wyzej wspomnianego parport_pc
W jadrze pozycja:

PC-style hardware

Moze pomoze.
Sprawdz czy masz komunikacje wogole z portem rownoleglym.
Ja to robie tak:
W Wingrozie drukuje cobie cos do pliku
na sterach rzeczonej drukarki.
Ten plik na linuxa i:

cat plik_z_wingrozy > /dev/lp0

Jak mi zacznie drukowac, to juz wiem ze przynajmniej podstawa
wszystkiego jest OK.

Powodzenia
KK
**      Krzysztof Krupa       **