Re: virtual hosts - nie chce dzialac

On Fri, 9 May 2003 00:01:51 +0200
"Marcin Sikorski" <msikorski@poczta.gd.pl> wrote:

> Po restartach zarowno binda jak i apacha, wpisujac np nazwe
> www.domena.pl
> (wczesniej dzialajaca) wyskakuje ze nie mam uprawnien doogladania
> strony, gdy proboje wpisac ktos.domena.pl to wypisuje ze squid
> (stojacy na tym samym serwerze) nie moze znależć hosta.
> Wiec nasowa sie pytanie, co robie żle, z DNSem dopiero zaczynam ale z
> tego co czytałem wydaje mi sie ze jest dobrze skonfigurowany. Nie
> odsylajcie mnie tylko na google bo szukalem i to co tam znalazlem nie
> naprowadzilo mnie na zadne rozwiazanie.

Pierwsza sprawa: jak masz działającego apache'a w obrębie localhosta, to
nie musisz konfigurować DNSa, żeby ci się strony wyświetlały przez
localhosta. Jak apache pisze, że nie można oglądać trony, to znaczy, że
masz źle ustawione uprawnienia do katalogu/plików od strony.
To, co naprowadza na rozwiązanie to katalog /var/log :-) Zwłaszcza
syslog i logi od apache'a.
Ech, te przyzwyczajenia spod windowsa ;-)

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */