Re: virtual hosts - nie chce dzialac (+anty gator.com)

>Witam,
>
>Mam zainstalowanego Apache'a, mam tez dzialającego BINDA, z wpisem revDNS i
>zarejestrowaną domenę w NASKU, działającą zresztą:
>problem powstaje gdy chce w mojej domenie domena.pl
>zalozyc subdomenę ktos.domena.pl

revDNS nie ma wplywu na dzialanie vhostow.

podam przyklad jako ze przykladowe konfiguracje z howto lepiej
skapowalem niz suche opisy 'komenda parametr znaczenie'

u mnie dziala cos takiego:

w named.conf:
---->8-start---
zone "marek.eu.org" {
        type master;
        file "/etc/bind/marek.eu.org";
};

zone "gator.com" {
        notify no;
        type master;
        file "/etc/bind/gator.com";
};
----->8-end---

/etc/bind/marek.eu.org:
----->8-start---
$TTL    3600
@       IN      SOA     marek.eu.org.   root.marek.eu.org. (
                        2003020902 ;
                        24H ;
                        16H ;
                        2D ;
                        1D ;
                        )
;
                NS      info.marek.eu.org.
                NS      info2.marek.eu.org.

info            A       195.150.148.1
@               A       213.134.172.188
www             CNAME   marek.eu.org.
*               A       213.134.172.188
----->8-end---

/etc/bind/gator.com:
----->8-start---
$TTL    604800
@       IN      SOA     localhost. root.localhost. (
                              1         ; Serial
                         604800         ; Refresh
                          86400         ; Retry
                        2419200         ; Expire
                         604800 )       ; Negative Cache TTL
;
@       IN      NS      localhost.
*       IN      A       127.0.0.1
----->8-end---

wpisy zwiazane z gatorem rozwiazywaly problemy brata
ktory ma permanentne -j REJECT --reject-with OBRAZA
na wszystkie moje sugestie ;)

w httpd.conf:
----->8-start---
Listen 213.134.172.188:80
NameVirtualHost 213.134.172.188:80

## koniecznie jako 1 w kolejnosci
<VirtualHost 213.134.172.188:80>
    ServerAdmin webmaster@luko003.net.autocom.pl
    DocumentRoot /var/www/default_vhost
    ServerName *
</VirtualHost>

## inne
<VirtualHost 213.134.172.188:80>
    ServerAdmin webmaster@marek.eu.org
    DocumentRoot /var/www/marek.eu.org
    ServerName marek.eu.org
    ServerAlias www.marek.eu.org
</VirtualHost>

## tutaj nastepne...

apache nie chodzi jako root wiec katalogi ze stronami
maja odpowiedniego wlasciciela (lub atrybuty)

Pozdrawia Marek

PS: Dziekuje ludziom z listy za odpowiedzi na moje wczesniejsze pytania :)