Re: Kolokacja serwera. Ceny i mozliwosci.

Witam,

Dnia Thu, May 08, 2003 at 08:57:08AM CEST, Szymon Morandir Anders napisał:

: Robi to na pewno IPartners, Supermedia i TDC ale sadze, ze robi to kazdy
: provider. Poszukaj na ich stronach - 1-2 lata temu kolokacja w Supermedii
: kosztowala 800 zl miesiecznie jesli dobrze pamietam.
http://top100.pl i pochodzenie po pierwszej 10.. Na pewno maja usluge
kolokacja.

: Co do ograniczen nie ma ich wiele - ruch nie jest wycinany mozesz byc za
: ich firewallem lub poza. Najczesciej umowa przewiduje wlozenie 1 plytki
: cdrom na dany okres czasu etc.
Kazdy ma inna umowe. U mnie w umowie jest:
CIR, EIR, 4ipki, brak firewallingu, prund, dostep do lacz, ochrona
fizyczna, w razie problemow pomoc adminow (tzw. zdalne lapy). Ceny sa
ustalane indywidualnie (ja place 300zl netto/miesiac za CIR 512kbps,
EIR 10mbps).

: Ale sadze, ze to wszystko kwestia negocjacji.
W tej firmie bylo kiedys kolokowanych kilka duzych serwisow (za
czasow starej umowy kiedy obowiazywal "transfer miesieczny w
abonamencie" - zjadly ich nadwyzki wtedy cena byla 100zl za kazdy
1GB), i mieli dodatkowo: zewnetrzne backapy, smazenie plytek +
dosylanie, logi na zewnatrz [rowniez smazenie i wysylka], dump bazy co
godzine i kilkanascie innych ficzerow...

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:   Computers are useless. They can only give you answers.  :.