Re: Kolokacja serwera. Ceny i mozliwosci.

> Nazywa się to hosting, dokładniejsze informacje znajdziesz na
> http://www.google.com/.

Nie - nazywa sie to wlasnie _kolokacja_ - kolega nie pytal o serwer
wirtualny.

Robi to na pewno IPartners, Supermedia i TDC ale sadze, ze robi to kazdy
provider. Poszukaj na ich stronach - 1-2 lata temu kolokacja w Supermedii
kosztowala 800 zl miesiecznie jesli dobrze pamietam.

Co do ograniczen nie ma ich wiele - ruch nie jest wycinany mozesz byc za
ich firewallem lub poza. Najczesciej umowa przewiduje wlozenie 1 plytki
cdrom na dany okres czasu etc.

Ale sadze, ze to wszystko kwestia negocjacji.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org