Re: serwer ftp

Witam,

Dnia Wed, May 07, 2003 at 10:59:25PM CEST, Michał Byrecki napisał:

: On Wed, 7 May 2003 15:26:44 +0200
: "adminzsz3" <adminzsz3@ids.pl> wrote:
:
: > Czy ma ktoś sprawdzony sposób aby skonfigurować serwer FTP na Woodym?
: > Nie mam o tym pojęcia?
: Tak, ja mam. 1000 netto + koszty dojazdu (jeżeli na terenie kraju).
Ja proponuje 1000zl netto/godzina.
Bardziej oplacalne (w tym liczony czas dojazdu ;).

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:           Happiness? Happiness is an illusion.            :.