2 * Ooops :-(

Witam,

pojawil mi sie dzisiaj paskudny problem:
Mam dwa komputery, na jednym SID na drugim SARGE.
Obydwa chodza na 2.4.20 + grsecurity.
Dzisiaj, musialem obydwa komputery zrestartowac. I najpierw jeden a potem
drugi zrobil Ooopsa.
Komputery sa w calkiem innej konfiguracji sprzetowej i sa od siebie prawie
niezalezne. Jeden to cel 333@372 + 256 rozumu, drugi to P41.5 +
512. Jedyne co je laczy to master/slave DNS oraz NFS po tcp, ale to nie ma
znaczenia.
Tym drugim nie mialem czasu sie zajmowac, po prostu go wylaczylem, a na
pierwszym odpalilem linuxa 2.4.19 + grsec i wszystko dziala bez
najmniejszego problemu dopuki nie probuje odpalic 2.4.20 :(.
Dodam, ze przekompilowywalem jadro (zawsze to samo 2.4.20 + grsec) i nic
to nie dawalo, maszyna zawsze robila Ooopsa, czasem podczas odpalania
modolow do vmware czasem wczesniej, ale zawsze w trakcie startu.

Gdyby mi sie to zdazylo na jednej maszynie to nie zawracalbym glowy i
zwalil wszystko na sprzet, ale w takiej sytuacji mam prawo podejrzewac, ze
to wina softu.
Co o tym sadzicie? Czy ktos z was mial ostatnio "dziwny" kernel panic?

pozdrawiam
--
mirek