Re: jak zablokowac usera zeby nie mogl sprawdzic poczty?

Dnia Wed, May 07, 2003 at 06:17:10PM +0200 debian@dabeknet.org napisał/a:
> nie chce kasowac konta tylko czasawo zablokowac dostep przez postfixa i nie
> chce zmieniac passworda...mozna jakos to zrobic?
Zdecyduj się, nie chcesz żeby mógł sprawdzać pocztę, czy nie chcesz
żeby poczta do niego dochodziła?

Kurka, ludzie!!! nauczcie sie zadawać pytania!!!

Blokowanie na poziomie postfixa, zablokuje _dostarczanie_ poczty a nie
jej odbiór!!!

Jeśli chcesz zablokować sprawdzanie, zmień ustawienia twojego daemona pop,
lub imap, ew. zmień uprawnienia do mailboxa lub maildira...

Inne: w /etc/procmailrc wpisz regółkę żeby poczta kolesia lądowała w
/dev/null lub "jakiejś innej" skrzynce, pozniej poprostu przenieś maile
z tej skrzynki do skrzynki kolesia.

osobiscie, szczerze polecam:
www.google.pl

pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''