Re: problem z poprawnym startem systemu

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Grzegorz Andrelczyk napisze:

> To akurat znalazłem. Znalazłem też informację, że RPC wykorzystywany jest w NFS i NIS. Ale dalej mi to nie mówi dlaczego cały świat chce się połączyć z moim komputerem.

Zwykle takie "fale" połączeń na typowe porty pewnych usług pojawiają się
w okolicach ujawnienia nowej dziury w kórymś z serwerów owych usług.
Jeśli chodzi o RPC, to nie przypominam sobie niczego nowego w ostatnim
czasie...

Rozwiązania tej zagadki mogą być różne. Masz tego portmappera uruchomionego?

[...]

Jacek Kawa  **...to życie to tylko taka metafora... [Kaczmarski]**