Re(2): Problem z widzialnością zamontowanych partycji

> Musiałeś coś nieźle zamieszać, bo mnie ciężko sobie wyobrazić jak można
> by zrobić w tak, żeby uzyskać podobne objawy. Po zalogowaniu się jako
> root spróbuj kolejno:
>
> id
> cd /
> pwd
> /bin/echo $CDPATH
> /bin/ls -l /proc/self/cwd /proc/self/root
> /bin/ls -la .
> which ls
> alias ls
> unset ls
> ls -la .

Uznasz mnie pewnie za idiote.... ale wiem co żle robilem :), mialem jako
root basha ustawoinego tak ze nie widzialem w jakim katalogu pracuje, więc
np. polecenie ls /var wywolane w katalogu domowym roota czyli /root musialo
zwrocic ze nie ma takiego katalogu, natomiast samo ls nie moze pokzac plikow
ukrytych :).
Wiec nie potrzebnie zawracalem glowe, moze juz bylo za pozno na instalacje
systemu, nie wiem..
Sorki i dzieki za naprowadznie na wlasciwe tory rozumowania :)
Pozdrawiam
Marcin