Problem z ssh

Witam,
mam taki problem:
na serwerze mam ssh w wersji:  OpenSSH_3.4p1 Debian 1:3.4p1-4 z pakietu.
Nie mogę się dostać na serwer z innego konta jak root.
Autentykacja kończy się komunikatem: Permission denied
(publickey,password,keyboard-interactive).
Usiłowałem dostać się lokalnie na konto: ssh user@localhost.
Każda próba kończy się podobnie jak poprzednio.
Używam tylko wersji drugiej protokołu (dotyczy klienta i serwera).
Żeby było zabawniej: podmieniłem sshd_config na serwerze na sshd_config
z mojej stacji roboczej, na której problem nie występuje.
Nie poskutkwało.
Problem nie dotyczy opcji AllowUsers i DenyUsers w sshd_config.
Proszę o sugestie....
Pozdrawiam

barthoosh