MSI KT3Ultra + Sapphire Radeon 9100 i zwisy (solucja)

Witam

Być może ktoś pamięta jak jakiś czas temu pytałem o przyczynę zwiech w ww osprzęcie. Pomimo sugestii iż posiadam kiepską podróbkę tandetnej firmy (zarówno mainboard jak i gfx) udało mi się znaleźć rozwiązanie.

Okazało się iż problemem jest najprawdopodobniej... gcc 3.2.x (z sida) i jego sposób kompilacji jądra dla Athlona. *Po rekompilacji dla Pentium-MMX* (ze względu na drm radeona - dla niższych procków krzyczy, że go boli brak symboli) *całość ruszyła aż miło*.

W tym miejscu chciałbym podziękować tym, którzy mi pomogli (sugestie związane z Knopixem i inną MB okazały się kluczowe).

--
Miron.