Re: problem z Qt i kde 3.1.1

Dnia Mon, 21 Apr 2003 20:07:04 +0200
"Leonard Milcin, Jr" <thervoy@post.pl> napisał(a):

> apt-get install libqt3-dev
>
> Tak sądzę, bo nie wspomniałeś, że zainstalowałeś...
>
> Pozdrawiam,
>
> Leonard

wlasnei zapomnialem napisac bo mnie jzu panna gonila do lozk a:)  wiec
walczylem takze z libqt-mt i mt-dev bo jak doinstalowalem libqt3-dev
to mi plul o brak mt wtedy sam wiesz ze sa zamienne te biblioteki
wlasnei mi kolega podpowiedizal ze w slaku mial takie problem jak mial
Qt kompilowane innym gcc niz to ktore uzywal do kompliacji jakiegos
programu kazal mi takze sprawdzic powiazania do /usr/src/linux czy
wskazuja dobre jajo mowil ze wziol qt sam kompilowal bo to z packzi
ktore mial  bylo kompilowane  gcc 3,2,1 a on mial 3.2  czy jakos tak

ale jak sprawdzic jaka wersja  gcc bylo kompilowane qt z paczki ktore
mam zaisntalowane ?