Re: [OT] Koszulki

On Sunday 20 of April 2003 12:18, Cezary Marchel wrote:
> a ja mam pytanie: czy jeszcze mozna od kogos zamowic te koszulki (tzn po
> takich cenach?)?
>
> pozdrawiam!

no coz moje tez sa juz po praniu do czarnej kupilem sobie nawet ten plyn do
prania czarnych rzeczy bo chce miec ja dluzej (:
prac tak jak na metce napisane
moze poprostu zona miala za wysokie obroty wlaczone (: (nie bierz tego do
siebie)
tak serio to chyba poprostu trafiles na slbasza (:

btw: moze teraz zrobimy sobie porcelanowe kubki ?

* BadSpirit@kde.pl *
* gg: 444145       *
* icq: 100180001 *