Re: Re[2]: P133 i usługi :)

Dnia nie 20. kwiecień 2003 00:42, 5tanly napisał:

> Ja tam mam serverek na K90 i 32 Ramu i smiga calkiem calkiem, znaczy
> sie jeszcze od czasu do czasu cos mozna na nim zrobic, chociaz
> kompilacja jajka to wyzwanie :D

A ja tam mam celka 366 na 30 luda, squid, ftp samba, www, poczta. I wlasnie go
bede zmienial na 800 bo mi za wolno... Duza czasc proca zzera serwer csa(50%)
i ciekawostke mam taka, ze o ile samba przy kopiowaniu z dysku np filmu robi
to z predkoscia 3 mB/s to po wylaczeniu  serwera csa robi to z predkoscia 4
mB/s :) a tak czy tak zuzywa sobie 20% proca. A i kwesia wolnego dysku
odpada... (WD 80 GB 8 mb cahe z kontrolerem ata 133) to raczej procesor. A np
takie ftp jak wylacze serwer csa. przy kopiowaniu filmu zajmuje proca w 100%
ale za to leci 7 mB/s

Takze podsumowujac  na 100 osob, to na pewno bym sie nie bawil w p 133. no
chyba ze tylko do robienia NAT i nic wiecej.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.