Re: Problem z kumplem!!!

Grzegorz Dzięgielewski napisał(a):
> Witaj KrzysiekO2,
> W Twoim liście napisanym 17 kwietnia 2003 (21:34:54) można przeczytać:
> 1. apt-get i polautomatyczne instalowanie, zarządanie itp...
> 2. apt-get upgrade - polautomatyczne instalowanie poprawek
> 3. w pełni kompatybilne biblioteki (redhaty i jemu podobne cos
> mieszały w libc bodajże i nie jest ona standartowa)
> 4. kompletnie niekomercyjne, nikt debiana nie sprzedaje i wogole....
> 5. kontrola nad wszystkim (instalujesz to co chcesz, kiedy chcesz) w
> RH niestety tak do konca nie jest....
> Jak mi sie cos nasunie jeszcze to dam znac...
Witam.
Bardzo ciekawe porownanie dystrybucji, ktore wcale tu nie jest wojna
dystrybucyjna. Ktora wybrac - to juz zalezy od umiejetnosci uzytkownika.
Wielu wlasnie potrzebuje takie distro, ktore niemaleze zanstaluje sie
automatycznie podobnie jak windoza i do tego jeszcze potrzebuja
polskojezycznego instalatora. Niestety ciagle w Polsce "niemodna"
chociaz z czasem coraz mniej niemodna, a to juz dobrze" znajomosc
angielskiego.
Wielu innych zna lepiej, lub gorzej, ale nie lubi uzywac. Dla
tych dotad byly i sa nadal mozliwosci polonizacji i od niedawna juz z
polskim instalatorem Aurox. Inne latwe distro, to Red Hat i Mandrake.
Inaczej ma sie rzecz gdy nieazaawansowany uzytkownik ma mozliwosc
korzystania z pomocy kogos, kto po pierwsze zainstaluje linuxa, a
pozniej bedzie instaliowal , korfigurowal wszystkie programi i
rozwazywal wszelkie probelmy z konserwacja systemu. Wtedy kazde distro
dobre i jezeli ma byc bezpieczny, w takim przypadku wybor Debiana bedzie
jak najbardziej na miejscu.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000