Re: Problem z kumplem!!!

Witaj KrzysiekO2,

W Twoim liście napisanym 17 kwietnia 2003 (21:34:54) można przeczytać:

K>     Witam!
K> Sluchajcie, mam problem z wytlumaczeniem koledze przewagi Debiana nad Red Hatem czy tez Mandrake'm. Czy moglibyscie podrzucic mi troche argumentow, ktore pomoglyby mi go bardziej przekonac?
K> Przedzial zaawansowania argumentow moze byc dowolny :).

1. apt-get i polautomatyczne instalowanie, zarządanie itp...
2. apt-get upgrade - polautomatyczne instalowanie poprawek
3. w pełni kompatybilne biblioteki (redhaty i jemu podobne cos
mieszały w libc bodajże i nie jest ona standartowa)
4. kompletnie niekomercyjne, nikt debiana nie sprzedaje i wogole....
5. kontrola nad wszystkim (instalujesz to co chcesz, kiedy chcesz) w
RH niestety tak do konca nie jest....

Jak mi sie cos nasunie jeszcze to dam znac...

--
Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
ASK REDnet - www.rednet.krakow.pl