Re: katalogi systemowe

Adam.Jodko-Narkiewicz@brebank.com.pl wrote:
W liście z śro, 16-04-2003, godz. 09:20, Jakub Ambrożewicz pisze:

każdy oprócz: /etc /bin  /sbin /dev /lib

I tu bym się kłócił :))))

ale kopiowanie reszty zasobów na inne dyski
nawet /etc /bin /sbin /dev /lib jest jak najbardziej możliwe.

A skąd system będzie wiedział co podmontować jak /etc nie będzie miał?
Jak podmontuje partycję skoro /bin jest na oddzielnej partycji? (hint: 'which mount' = /bin/mount)

Nie wiem jak Ty ale ja initrd nie używam i nie zamierzam używać (pomijając start przy instalacji).

Potem mount, cp co się chce, zmiana wpisu w fstab i ewentualnie w lilo... finalnie reboot i wszystko gra

Ja tak robię często i nie widzę przeciwwskazań

I działa to bez initrd?

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/