RE: katalogi systemowe

> przerzucic na
> poprawnie
>
> Oraz /proc oczywiście.

I tu bym się kłócił :))))
Faktycznie kopiowanie /proc nie ma sensu,
ale kopiowanie reszty zasobów na inne dyski
nawet /etc /bin /sbin /dev /lib jest jak najbardziej możliwe.
Tylko należy dodać, że nie robimy tego na "żywym" systemie,
ale butując np. z płyty knopppixa
Potem mount, cp co się chce, zmiana wpisu w fstab i ewentualnie
w lilo... finalnie reboot i wszystko gra
Ja tak robię często i nie widzę przeciwwskazań
Pozdrawiam
adam