Re: problem z gnome

On Mon, Apr 14, 2003 at 10:25:50AM +0200, Pawel Wojtas wrote:
> Witam
>

> Mam problem z instalacją GNOME co zrobić z sawfish-em
> nie wiem jak go zainstainstalować.
>
> Całość instalije przez apt-get install gnome-core
>                                        gnome-panel
>                                        gnome-session
> Nigdy wcześniej nie używałem gnom-a prubowałem instalować
> sawfish-a przez apt-get ale nie ma takiego pakietu
> może nie intaluje jakiegoś pakietu .

Jak nie ma jak jest...
Dopisz do /etc/apt/sources.list poniższą linię

deb http://ddtp.debian.org/aptable pl/stable main

(zamiast stable mozesz wstawić także testing lub unstable -- jeżeli
jesteś odważny) i wywołaj:

# apt-get update
# apt-get install sawfish

> Zalezy miżeby mieć tylko minimum gnoma to co potrzebne,bez
> menagera plików,apletów itd

W takim razie nie instaluj pakietów takich jak nautilus, gnome-applets itd.

Przy użyciu apt-setup (pakiet base-config) możesz dodawać do
sources.list inne mirrory Debiana, także polskie.

--
Krzysiek Kaczmar <arroyo@interia.pl>
GG <1837443>