Re: Sprzedawanie softu GPL [było: Paranoja ?]

a ja mam takie pytanie...
padło tu rozwiazanie "zarejestruję firmę, sprzedam, wysatwię fakture i
będzie git"... ale co jeśli men i black sie doczępią do tej właśnie firmy
słowami typu "a skąd Pan miał to oprogramowanie"?

problem mnie troszkę interesuje, ze względu na instalowanie chociażby
openoffica kilku ludziom... ja im wystawię fakture, oni będa kryci, ale co
ze mną?

tomcio

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl