Re: [OT] System z chlodzeniem na radiatorach. Bylo: Re: GF2 MX 400 (Mint) sie grzeje, czy to normalne?

On Sun, 13 Apr 2003, Artur Jeziorski wrote:

>     Zastanawiam sie nad zlozeniem systemu kompletnie bez wentylatorow, z
> chlodzeniem jak w temacie (oczywiscie pod serwer na debianie :). Zasoby
> internetu sa w tym wzgledzie dosyc ubogie. Moze ktos z grupowiczow ma
> namiary na jakies info. Szczegolnie chodzi mi o mechanizmy konwekcyjne,
> ktore trzebaby zastosowac oraz jakies info na temat chlodzenia w
> zasilaczach. Ewentualnie jakies doswiadczenia w tym temacie.

O zasialaczu bez wentylatorka juz pisalem, nie mialem problemow przez dwa
lata, i pewnie dalej byym nie mial, ale wlozylem wentylator. Ja nie widze
problemu w wykonaniu systemu bez wentylatorow (zwlaszcza, jesli to nie
jest athlon 2400+), jednak wydaje mi sie to bez sensu. Dobry, odpowiednio
zwolniony wentylator 8cm jest wielokrotnie cichszy od mojich dyskow wiec
bardziej oplacilo mi sie odizolowanie dyskow od obudowy i chlodzenie ich
wykozystujac strumien powietrza wpadajacego do obudowy niz trzymanie
dyskow na wierzchu.
Nooo chyba, ze zrobisz system bezdyskowy, ale pewnie nie o to chodzi

--
mirek