Re: Paranoja ?

Dnia Sat, Apr 12, 2003 at 09:48:46AM +0200, Szymon Morandir Anders napisal(a):

> Nie siej histerii ;\

Nie sieje ;)) (jeszcze ;))

> Co ma BSA do Open Source?:O
> Musisz miec licencje, a nie ilosc czytnikow adekwatna do ilosci
> instalacji. A licencja? www.gnu.org ;)

Ja to wiem, ty to wiesz, ale czy wiedzą o tym odpowiedni urzędnicy ?
Informacje o której pisałem poprzednio, otrzymałem od zaprzyjaźnionego
biegłego sądowego, który zalecił  to jako "zabezpieczenie".

Chodzi mi o konkretne akty prawne, gdzie jasno dane jest do zrozumienia,
że Polska (prawo polskie) akceptuje GPL, lub adres gdzie opisany jest
sposób postępowania w przypadku wizyty BSA, której to pracownicy
domagają się jednak jakiś dokumentów na posiadane oprogramowanie.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org