Paranoja ?

Właśnie przed chwilą zostałem poinformowany, że musze skąś załatwić
kilkanaście numerów (a dokładnie tyle ile mam głównych serwerów) gazety
z którą został wydany debian.
Dlaczego - musze mieć dowód legalności zdobytego oprogramowania dla
BSA...
Ludzie, to paranoja ....

Czy dysponuje może ktoś linkami do odpowiednich zapisów prawnych ???
Zawsze wydawało mi się, że BSA może nagwizdać jeśli chodzi o
oprogramowanie na licencji publicznej, ogólno dostępnie w sieci ....

Zaraz założe firme, nagram kilkadziesiąt płyt z Debianem, a później sam
je sprzedam firmie na fakture ....
Załamałem się, wiedziałem że polskie tzw. "elyty" nie są zbyt bystre,
ale nie podejrzewałem ich o totalny debilizm .

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org