Re: modul 3c59x.o nie wspolpracuje z karta

On Fri, 11 Apr 2003 09:08:40 +0200 (CEST)
"Szymon \"Morandir\" Anders" <morandir@angrenost.org> wrote:

> dhclient -> nic
> ping 192.168.0.1 -> nic
>
> modul jest zaladowany
> moze macie jakis pomysl?
Ha! Ja ostatnio walczyłem z czymś takim. Prawie dostałem schizy od tego
;-)
Karta działa... niedziała... itd.
Odpalałem ruter na 486 na dwóch 3COM'ach (btw. 3COM to wg mnie syf
gorszy od RTL). Objawy miałem takie same. Interfejsy lokalne się
pingują, na zewnątrz ni cholery. Pierwsze co, to zamieniłem kable. W
końcu są dwie karty i może eth0 to ta druga..? Nic. Odwróciłem kable jak
były - chodzi. Potem znowu nie. Kurde, może gdzieś ktoś spisywał adresy
MAC z karty pod windą, pod która chodziła sieć? ifconfig hw ether...
No... chodzi. Za to nie chodzi karta od eth1 i sieci lokalnej... Ech.
Rozwiązanie było prozaicznie proste. Z trzech slotów PCI używałem 2,3, a
jak przełożyłem karty tak, żeby używały 1,3 to wszystko ruszyło.

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */